Tisztelt Ügyfelek, Tisztelt Lakosok!
Változás a Sóskúti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendjében!
A 104/2021. (III.5.) Kormányrendelet a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról 12. § alapján
2021. március 8-tól 2021. március 22-ig az alábbi ügyfélfogadási rendet vezetjük be:
A személyes ügyfélfogadás az alábbiakban ismertetett néhány kivételtől eltekintve ez idő alatt
SZÜNETEL
a Hivatal ügyfeleket hétfői és szerdai napokon 8.30-13.30 óra között, pénteken 8.30-12.00 óra között
anyakönyvi ügyek – haláleset és születés anyakönyvezése, apai elismerő nyilatkozatok megtétele, illetve halaszthatatlan esetben házasságkötési ügyek
szociális ügyek – települési támogatások, gyógyszertámogatások
A fenti ügycsoportokon kívül a Hivatal nem fogad ügyfeleket. Akik szociális, vagy anyakönyvi ügyben kívánnak ügyet intézni, kérjük, hogy az ügyintézővel előzetesen telefonon egyeztessenek időpontot, a folyosói ajtón ne jöjjenek be, kopogjanak és várjanak, míg ügyintézőnk kimegy Önhöz.
Minden más ügyben telefonon, e-mailben, vagy egyéb elektronikus ügyintézésre alkalmas módon keressék kollégáinkat.
A pénztári befizetések szünetelnek ezen időszak alatt, helyette a befizetéseket átutalással teljesíthetik. Amennyiben befizetéssel kapcsolatban egyéb kérdéseik lennének a penzugy@soskut.hu e-mail címen érdeklődjenek.
Kérjük, hogy a fenti ügyfélfogadási rendet szíveskedjenek betartani, a jelenlegi nehéz helyzetben az ügyek folyamatos és zavartalan intézése, az önkormányzat működőképességének megőrzése, a hivatal munkatársai egészségének, de egyben a SAJÁT EGÉSZSÉGÜK megőrzése érdekében is ez elengedhetetlen!
Köszönjük megértésüket!
A Hivatal munkatársai továbbra is elérhetőek a Községházán az alábbi telefonszámokon és e-mail címeken:
A Hivatal munkatársainak elérhetőségei:
Dr. Újházi Miklós jegyző
E-mail cím: jegyzo@soskut.hu , soskut1@t-online.hu
Telefon: 23-560-565
Kondrát Zita aljegyző
Kereskedelmi tevékenység, ipari tevékenység, birtokvédelem
E-mail: aljegyzo@soskut.hu , engedelyezes@soskut.hu
Tel: 23-560-560
Titkárság
Kocsis Nóra
E-mail: titkarsag@soskut.hu
Tel: 23-560-560
Népesség nyilvántartás, lakcímbejelentés, házszám igénylés, házszám-hrsz. azonossági igazolás, sírhelyek megváltása
Szimandlné Szolnoki Gabriella
E-mail: ugyfelszolgalat@soskut.hu
Tel: 23-560-561
Anyakönyvi, hagyatéki ügyek, termőföld adásvételi, haszonbérleti szerződések kifüggesztése
Velegi Ágnes
mail: anyakonyv@soskut.hu
Tel: 23-560-561
Adóügyek (iparűzési adó, telekadó, gépjárműadó, építményadó)
Geng Jánosné
Telefon: 23-560-564
E-mail: ado@soskut.hu
Szociális ügyek
Chrenkó Marianna
Telefon: 23-560-563
E-mail: szocialis@soskut.hu
Gazdasági Iroda
Faragó Péterné gazdálkodási előadó
Karácsony Zsuzsanna pénzügyi előadó
Telefon: 23-560-567, 23-560-569
E-mail: penzugy@soskut.hu
A Pusztazámori Kirendeltség munkatársainak elérhetősége:
2039 Pusztazámor, Munkácsy u. 1.
Titkárság:
Baranya Bianka
Telefon: 23-347-438
E-mail: titkarsag@pusztazamor.hu
Adóügyek:
Hankóné Tokodi Anna
Telefon: 23-347-438
E-mail: ado@pusztazamor.hu
Önkormányzati egyéb (nem hatósági) ügyekben kereshető még
Szimandl Mónika
Telefon: 23-347-438
E-mail: szimandl.monika@pusztazamor.hu